Google
Play

АSО (App Store Optimization) — це базова оптимізація сторінки мобільного додатку. Завдяки цьому інструменту пошукові алгоритми мобільних маркетів можуть бачити релевантний запит користувачів контент.

Просування застосунку в Google Play за допомогою ASO – комплексний та довгостроковий процес. Проте результат — перше місце у пошуковій видачі — не змусить довго чекати!

Що дасть АSО-просування від aso.com.ua?

  • ТОП пошукової видачі.
  • Приріст органічного трафіка.
  • Збільшення кількості завантажень.
  • Зростання показника конверсії застосунку.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Лояльність постійних користувачів.

Обговорити просування

    Оставляя заявку, вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности

    Етапи оптимізації

    Текстова оптимізація

    Назва та опис застосунку

    Просування застосунків у google play починається з аналізу запитів користувачів. При роботі з метаданими ми використовуємо найчастотніший ключовий запит із семантичного ядра, тим самим даючи пошуковим системам побачити вас. Назва застосунку в Google Play має бути зрозумілою користувачам і відбивати суть товару. А опис давати відповіді на всі можливі запитання:

    • функціонал застосунку;
    • його можливості та особливості;
    • факти.

    В описі ми відповідаємо на запитання – навіщо встановлювати цей застосунок? Довірте просування на Google Play мобільного додатка команді aso.com.ua. З нами ваш додаток буде першим у Google Play Market!

    Google Play

    Візуальна оптимізація

    Google Play

    Значок та скріншоти. Відгуки та рейтинг

    • Розкрутка застосунка Google Play залежить від візуальної складової. Важливо мати яскраву іконку, що запам’ятовується, щоб відрізнятися від конкурентів у пошуковій видачі. Не менш важливо презентувати свою розробку у кількох скріншотах.
    • Працюючи з візуальними елементами ми використовуємо фірмові кольори бренду, розробляємо яскраві та незабутні елементи, не перевантажуємо зайвими об’єктами, використовуємо текстове наповнення.
    • Відгуки, оцінки та рейтинг не так важливі для пошукової системи, як для нових користувачів. Щоб бути в топі Google Play, потрібно оперативно відповідати на коментарі, регулярно оновлювати старі версії, виправляти всі баги, і тоді просування в play market принесе бажаний результат.

    А/В Тестування

    • Для тестування застосунка в магазині Google є спеціальний інструмент, який розраховує кількість показів та установок рівня конверсії. Завдяки тестуванню ми визначаємо цільову аудиторію і надалі точніше з нею працюємо.
    • Просування гри на Google Play — Завдання не з простих. Вище описано лише частину робіт, які проводять наші ASO-фахівці. Навіть про найкращий продукт ніхто не дізнається, якщо ви не просуватимете його. Реклама застосунка в Google Play має ряд особливостей, але ми знаємо, який оптимальний інструмент для просування потрібен саме вашому додатку.

    Google Play

    Який план роботи із проектом?

    Проводимо аудит застосунку. Це допомагає нам зафіксувати всі показники на старті просування мобільного додатку.

    Досліджуємо нішу та конкурентів. Аналіз ніші включає якісні та кількісні показники ефективності певної категорії.

    Розробляємо стратегію . Комплексна стратегія просування допоможе визначитися з цілями та завданнями, ЦА та ключовими KPI.

    Опрацьовуємо семантичне ядро. Завдяки семантичному ядру ми виділимо найактуальніші ключові запити для оптимізації метаданих.

    Оптимізуємо метадані. Ми готуємо текстові метадані та графічні елементи, виходячи з опрацьованих ключовиків.

    Аналізуємо метрики KPI. Завдяки тестуванню ми побачимо перші результати, проаналізуємо та доопрацюємо обрану стратегію.

    Готуємо звітність. Ми на зв'язку 24/7. Регулярну звітність про виконану роботу вважаємо запорукою довгих та довірчих відносин.

    Ви готові обговорити проєкт?

    Залишайте заявку та наш співробітник зв'яжеться з вами для уточнення деталей!

    Відправити заявку


    Стежте за нами

      2021 Всі права захищені