facebook
ads

Реклама на Facebook ― це один зі способів ефективного просування вашого бренду завдяки багатомільйонній аудиторії користувачів сервісу та просунутим маркетинговим інструментам усередині рекламного кабінету.

За допомогою Facebook Ads можна:

  1. Створити рекламну кампанію.
  2. Запустити A/B-тестування.
  3. Керувати бюджетами та ставками у процесі.
  4. Відстежувати ефективність рекламної кампанії.
  5. Оптимізувати кампанію у разі потреби.
  6. Вивчати поведінку своєї цільової аудиторії.

Запуск реклами у Фейсбук відбувається за принципом закупівельного аукціону. Система оцінює ставку та якість оголошення, на основі чого прогнозує кількість взаємодій користувача з рекламою, таким чином формуючи його цінність. У процесі налаштування РК завжди є можливість збільшити або зменшити оплату та оцінити прогнозовані результати.

Обговорити просування

    Оставляя заявку, вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности

    Етапи робіт із проектом

    1
    Текстовая оптимизация

    Аналіз ніші та конкурентів

    2
    !!

    Розробка комплексної стратегії

    3
    ! А/В Тестирование

    Налаштування рекламного кабінету

    4
    ! А/В Тестирование

    Збір аудиторій для A/B тестування

    5
    ! Визуальная оптимизация

    Створення рекламних оголошень

    6

    Збір аналітики та коригування даних

    Можливості реклами в Ads Manager

    Рекламні оголошення виглядають як звичайні пости у стрічці або сторіс, їх можна коментувати, ставити лайки, ділитися ними та зберігати собі. Такі пости лише позначені зверху словом “Реклама”. Налаштовуючи кампанію, ми вибираємо один із безлічі закликів до дії, який найточніше відповідає вашій меті.

    Рекламодавцям доступні різні майданчики для запуску реклами в Facebook Ads:

    • в стрічці новин Facebook та Instagram;
    • в сторіс Facebook та Instagram;
    • в Messenger;
    • в Audience Network ― сторонніх застосунках.

    Для реклами мобільних застосунків доступні всі формати оголошень, що дає можливість донести цінність вашої утиліти різним категоріям користувачів їхньою мовою. Для цього ми використовуємо яскраві креативи!

    Facebook Ads

    Фото чи відео

    Facebook Ads

    Використання одного зображення можна вважати універсальним варіантом. З його допомогою ми познайомимо користувача з застосуванням, надамо вигідну спецпропозицію, запросимо на бета-тестування. Можливостей безліч, головне, ми знаємо як донести ключове посилання до користувача.

    Навіть якщо врахувати, що частіше користувачі скролять стрічку без звуку, а спад інтересу настає приблизно через 15 секунд, за цей час можна багато розповісти про продукт, поділитися можливостями використання вашого продукту, показати користь, відгуки, — завантажити користувача в особливу атмосферу.

    Карусель

    Кільцева галерея ― відмінна можливість розповісти про функціонал вашого застосунку або гри. До кожного медіафайлу (фото чи відео) ми додаємо різні заголовки та посилання, які перенаправлять користувача на конкретні сторінки у застосунку.

    Запускаючи рекламу в Facebook Ads, ми керуємося комплексною стратегією просування, даними про вашу потенційну аудиторію та багаторічним досвідом налаштування реклами. Замовити послугу Комплексне просування у Facebook.

    Facebook Ads

    Переваги використання Facebook Ads

    Щодня сервісами корпорації Facebook (Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram) користуються 2,81 мільярда людей. Такими цифрами не може похвалитися жодна соціальна мережа у світі.

    Висока відвідуваність майданчиків дає можливість нам налаштовувати рекламу для будь-якої мети:

    • залучення аудиторії на офлайн та онлайн заходи;
    • збільшення органічних охоплень;
    • підвищення впізнаваності бренду;
    • збільшення показника конверсії від продажу;
    • реклама послуг та сервісів;
    • просування конкретних місць та майданчиків.

    Чому варто використовувати Facebook рекламу

    Багатомільйонна аудиторія. Більше третини населення всієї планети щодня взаємодіють усередині застосунку. Це дозволить рекламувати ваші застосунки практично в будь-якій точці світу, а також націлювати рекламу точково.

    Точний та локальний таргетинг. Вся та ж третина населення планети надають дані про своє місцезнаходження, вік, стать, сімейне становище, а алгоритми визначають типи пристроїв, платіжні можливості та інтереси.

    Запуск за будь-якого бюджету. Немає чітко визначеного порогового входу для запуску реклами, тому ми можемо запустити рекламу навіть із мінімальним бюджетом, а алгоритм Facebook прорахує покази. Проте є пряма залежність між сумою оплати реклами та кількістю її показів.

    Набір маркетингових інструментів. Facebook Ads Manager постійно удосконалюється, додає нові функції. Тепер усередині кабінету можна запустити А/В тест, згенерувати відео, зібрати в конструкторі банер, оптимізувати кампанію, отримати детальний аналіз своєї ЦА.

    Вартість реклами в Facebook

    Ads Manager ― професійний інструмент для налаштування реклами у соціальних мережах. З його допомогою можна налаштувати рекламу вашого мобільного застосунку або ігри на цільову аудиторію з мінімальним бюджетом.

    Вартість реклами на фейсбуці визначається трьома факторами:

    • маркетинговими цілями;
    • тривалістю рекламної кампанії;
    • налаштуваннями таргетингу.

    Реклама мобільного додатка в Facebook – чудова можливість розповісти про свій продукт широкої аудиторії, вивчити поведінку цільового користувача, запропонувати йому всі можливості та переваги від користування утилітою та почати отримувати прибуток найближчим часом.

    Пам’ятайте, що самостійне налаштування реклами в Facebook може призвести до зливу величезних бюджетів, якщо не знати всіх тонкощів роботи з Ads Manager. Довірте ваш мобільний додаток професійній команді фахівців aso.ua!

    Ви готові обговорити проєкт?

    Залишайте заявку та наш співробітник зв'яжеться з вами для уточнення деталей!

    Відправити заявку


    Стежте за нами

      2021 Всі права захищені