Apple Store

Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?

Алена Content Writer
Альона / Content Writer
18 Чер 22
29
новые виджеты App Store

Понад 10 років триває суперечка маркетологів про переваги та недоліки Google Play та App Store. До певного моменту таки перемагав Play Market з його найпотужнішими інструментами пошукової оптимізації та можливостями Google Ads. Однак осіння презентація Apple продемонструвала світові не тільки оновлення iOS, але й зміни в маркеті мобільних додатків App Store. Які? Тепер розберемося.

Який зв’язок між оновленою iOS 15 та App Store?

Абсолютно всі продукти Apple пов’язані між собою, а центровою фігурою є операційна система iOS. Саме про неї компанія найбільше розповідає у ЗМІ та саме її рекламує. Чому? Все просто. Якщо користувач не встановить оновлення останньої версії на своєму телефоні, планшеті, ноутбуці, годиннику, то він не отримає останніх фіч, над якими працювала величезна команда розробників Apple останній рік, а то й більше.

App Store — це магазин мобільних додатків, які розроблені спеціально під iOS. Маркет працює на всіх пристроях Apple, проте здебільшого він призначений для iPhone. Власне кажучи, від оновлення iPhone до останньої версії (iOS 15 презентована у вересні 2021 року) залежить і те, як бачитиме користувач магазин додатків і які функції йому будуть доступні.

Наприклад, одне з оновлень 15 версії стосується екрана віджетів. У новій iOS з’явилися три види нових віджетів App Store. Вони відображають рекомендації редакторів магазину, а незабаром будуть доступні найближчі заходи та ТОП новинок. Тобто тепер користувачеві необов’язково заходити в App Store, щоб вибрати додатки, він ознайомиться з інформацією, що його цікавить, одним лише скиданням екрана вліво.

Виджеты App Store

Рис. 1 – Варіанти нових віджетів App Store

Які зміни анонсували Apple?

Ще до вересневої конференції WWDC 2021 компанія Apple анонсувала дуже важливі зміни всередині мобільного маркету App Store. Ці зміни будуть корисні видавцям та розробникам більше, ніж користувачам. Бо останні не одразу помітять різниці. А ось ASO-спеціалістам нововведення відкриють додаткові можливості для залучення трафіку на сторінки додатків, що просуваються, і збільшення кількості установок утиліт.

1 .
Внутрішні події у додатках.

«Події у додатках» — це чудова можливість привернути увагу користувачів не лише самим продуктом, а й соціальним життям цілого ком’юніті. Блок із подіями буде розміщено:

  • на сторінці додатку або гри;
  • у результатах пошуку;
  • у рекомендаціях редакції;
  • у вкладці «Сьогодні».

События в приложениях

Рис. 2 – Події у додатках. Варіанти розміщення

События в приложениях

Рис. 3 – Події у додатках. Варіанти розміщення

Налаштовуючи подію в App Store Connect, ви зможете вибрати тип події, який вам найбільше підходить. Зараз відомо про такі типи подій:

  • Завдання. Тобто спонукання користувача до дії. Наприклад, фітнес-челендж у додатку для тренувань або проходження рівня у грі за певний час.
  • Змагання. Тобто змагання користувачів за рейтинг чи нагороди. Наприклад, турнір на найбільшу кількість виграних матчів.
  • Подія у реальному часі. Це може бути будь-що: спортивний матч або концерт у прямому ефірі.
  • Основне обновлення. Йдеться про введення нових функцій, контенту або можливостей. Наприклад, запуск нових ігрових режимів або рівнів.
  • Новий сезон. Тобто презентація нового контенту, сюжетних ліній чи медіа бібліотек. Наприклад, новий сезон телешоу або нова бойова перепустка у грі.
  • Прем’єра. Перший доступ до вмісту або медіа.
  • Спеціальний захід. Це обмежені за часом заходи, що охоплюють кілька видів діяльності, які не відображені іншим значком заходу. Наприклад, захід за участю колаборації.

Варто зазначити, що ця функція ще не запрацювала. Проте Apple продовжує втішати розробників новими датами та готує світову громадськість до нововведення.

Якщо події таки запрацюють, то вони будуть показуватись ще й у віджетах на телефоні. Виглядатиме це так.
Виджет с рекламой фильма

Рис. 4 – Віджет із рекламою фільму.

Чому це важливо для ASO? ASO-оптимізація спрямована на покращення позицій застосунку або гри в маркеті. Від ASO залежить видимість продукту та його популярність серед користувачів. Події стануть додатковою можливістю відзначитися від конкурентів і запропонувати своїм користувачам більше можливості використання утиліти.

2 .
Custom Product Pages.

Нарешті, в App Store можна створювати більше, ніж одну (!) сторінку для реклами додатків. А якщо бути точніше, маркетологи можуть запустити до 35 різних видів сторінок користувача, змінюючи ключові елементи.

 Custom Product Pages

Рис. 5 – Custom Product Pages

У звичайному пошуку для користувача буде видно лише одну сторінку. Однак при запуску реклами кожна кастомна сторінка матиме свій унікальний URL, перейшовши по якому, користувач побачить дані, що найбільш відповідають його інтересам. Принцип нагадує таргетовану рекламу.

*Таргетинг — це сегментація аудиторії під конкретні потреби реклами.

Наприклад, у вас є фітнес-додаток. У ньому дуже багато різних безкоштовних та платних програм для людей будь-якого віку, статури, потреб, особливостей (вагітних, молодих мам, людей, які перенесли серйозні захворювання тощо). Як розповісти про усі програми в 7-ми допустимих скриншотах в App Store? Це складно. А тепер уявіть, що ви можете зробити 35 сторінок з унікальним контентом, який точно підійде під запит користувача.

Що можна міняти в Custom Pages?

  • прев’ю;
  • скриншоти;
  • промотекст.

Тепер можна створювати нові сторінки та надсилати їх на перевірку без прив’язки до оновлення додатку. Це колосальна економія часу та централізація відповідальності у руках ASO-фахівця. Звернемо увагу, що ця функція ще не запущена, а лише анонсована.

3 .
Оновлена аналітика.

Кастомні сторінки виведуть роботу з аудиторіями в App Store на новий рівень. Apple анонсувала нову масштабну аналітику мобільних додатків.

Розробники можуть відстежувати ефективність кожної сторінки налаштованого продукту, переглядаючи покази, завантаження, коефіцієнт конверсії. До цих показників додадуться:

  • Повторне завантаження.
  • Дані про виручку.
  • ARPPU: середній дохід на одного користувача, що платить.
  • Замовлення.
  • Оновлення.

App Store Connect

Рис. 6 – Аналітика мобільних додатків в App Store Connect

4 .
A/B-тестування.

Довгоочікуване та революційне оновлення App Store за останні 10 років! Коли функцію запустять (поки випуск відстрочили), ви матимете можливість протестувати 3 варіанти оптимізованої сторінки.

A / B-тестирование

Рис. 7 – A/B-тестування

За даними Apple, при запуску тестування можна змінити іконку, скриншоти та прев’ю. Також буде можливість запустити кампанію A/B-тестування на 90 днів.

Важливий той факт, що всі метадані, які ви мінятимете, необхідно відправляти Apple на перевірку. З іконкою складніше — якщо ви хочете протестувати різні види іконок, її потрібно включити до двійкового файлу опублікованого додатку. Це важливо, оскільки запускати тестування можна лише для варіантів, у яких іконка збігається із вихідною.

A / B-тестирование

Рис. 8 – A/B-тестування для іконки додатку

Всі дані A/B-тестування показуватимуться в оновленій Аналітиці. Через певний час ви зможете відстежити, який з креативів спрацював краще за інших, оптимізувати сторінку в App Store і запустити повноцінну рекламну кампанію.

Що реально змінилося в App Store?

На сьогодні єдиною помітною зміною стало зображення результатів пошуку. Хоч і компанія Apple не повідомляла про нововведення пошуку, але ASO-фахівці одразу помітили відмінності.

Раніше в результатах пошуку показувалося лише 2 додатки. Вся справа в масштабі скриншотів, через які на один екран міститься лише два додатки. Причому, якщо хтось налаштував рекламу на ключовий запит, то найвищу позицію в пошуку займе саме оплачена публікація. Тому, щоб конкурувати з іншими компаніями в App Store, дійсно потрібно було бути першим.

Результаты поиска

Рис. 9 – Результати пошуку раніше

Тепер ситуація змінилася. Якщо користувач вводить загальний запит, перед ним відкриваються додатки, які в нього вже встановлено. До того ж ці утиліти розміщені списком без скриншотів і з кнопкою «Відкрити». І тільки після них починаються нові застосунки, які, швидше за все, шукав користувач.

Результаты поиска

Рис. 10 – Так виглядає пошук в App Store зараз

Чому це важливо для ASO? Тому що тепер додатки та ігри мають можливість просуватися органічно. Необов’язково бути першим у пошуковій видачі, можна бути у десятці-двадцятці найбільш оптимізованих додатків. Користувачі шукатимуть альтернативу.

А це означає, що ASO-оптимізація можливо зміщує акцент у бік оптимізації за ключовими словами, і стане більш схожою на SEO. Ділимося лайфхаком:

  1. Знайдіть усі ключові слова, за якими ранжуються ваш додаток або гра.
  2. Відфільтруйте слова, щоб показати КС із рейтингом від 5 до 20.
  3. Оптимізуйте список ключових слів, сабтайтли та назву (якщо можете), щоб підняти ці ключові слова рівно настільки, щоб вони увійшли до першої десятки.

iOS 15 – явна ознака того, що додаткам та іграм потрібно оптимізувати свої дані для просування в App Store, якщо, звичайно, розробник зацікавлений у кількості установок.

ASO-оптимізація — не така складна, як описана в багатьох посібниках. Просто потрібно розраховувати на довгостроковий результат та бути готовим до постійних експериментів!

More news
Apple Store

Локалі App Store

18 Чер 22
20
Apple Store

Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?

Альона
18 Чер 22
29
Apple Store
Google Play

ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка

Альона
18 Чер 22
35
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені