Apple Store
Google Play

Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play

Алена Content Writer
Альона / Content Writer
14 Чер 22
17
факторы ранжирования приложений

ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.

В App Store і Google Play алгоритми ранжування відрізняються, однак, головним їх завданням є аналіз вашого додатку та його місця в маркеті. На підставі проаналізованої інформації алгоритм визначає, як позиціювати розробку в результатах пошуку.

Також у магазинах додатків є приховані фактори, через що неможливо визначити та описати абсолютно всі показники успішного ранжування. Водночас якщо ви будете працювати над оптимізацією свого додатку відповідно до основних факторів ранжування, ваші позиції в маркеті різко зростуть.

Основні фактори ранжування додатків

1 .

Кількість завантажень

Важлива не просто загальна кількість завантажень вашого застосунку, а як змінюється динаміка цього показника. Якщо користувач завантажує додаток без роздумів, це також може підвищити його рейтинг.

 

Nike Run Club App
Рис. 1 – Високий рейтинг додатку Nike Run Club

 

Джерело завантажень не має значення для рейтингу, це означає, що враховуються звичайні та платні завантаження. Знаючи на це, у вас є два варіанти збільшення кількості завантажень.

Стійке зростання

Довгострокова стратегія повільного збільшення кількості завантажень, яка найкраще підходить для малого бізнесу. Стартувати можна і з мінімальним бюджетом, поступово збільшуючи його. Найкращий спосіб зробити це – використовувати ASO-оптимізацію, платну рекламу та соціальні мережі.

«Вибухові» кампанії

Стратегія агресивного просування вашого додатку протягом короткого періоду за допомогою платної реклами у соціальних мережах та реклами через медіа. Цей стиль кампанії дозволить вам забезпечити сотні тисяч установок додатку, наприклад, за кілька днів. Проте ця стратегія потребує відповідного бюджету.

Оскільки кількість установок вашого додатку швидко зростатиме через обсяг реклами, ваш рейтинг в маркеті додатків, як наслідок, також буде зростати, що також дасть вам більше органічних установок.

2 .

Дохід від додатка

У мобільних маркетах Apple та Google є точні дані про фінансові показники вашого застосунку. Щобільше, мобільні маркети отримують прибуток коштом скорочення доходів від вашого додатку.

Якщо ваш дохід високий, то їх прибуток теж. Таким чином, вони, як правило, нагороджують додатки з високим доходом вищим рейтингом, що є перевагою як для магазинів, так і для власників додатків.

 

Apps in App Store

Рис. 2 – Можливості монетизації додатків

 

Дохід від застосунку може надходити від початкової вартості завантаження, або від будь-яких покупок у додатку. Мобільні маркети беруть до уваги всю виручку, а це означає, що безкоштовний додаток з платними функціями може мати більш високий рейтинг, ніж платний додаток.

3 .

Досвід користувачів

Досвід користувача вашого застосунку сильно впливає на його рейтинг. Якщо користувачі використовують його лише один раз або одразу видаляють, ваш рейтинг, швидше за все, знизиться.

Як можна цього запобігти?

  1. Переконайтеся, що інтерфейс додатку є максимально зручним.
  2. Дайте користувачам привід використовувати ваш додаток кожен день, додаючи цінність.
  3. Заохочуйте користувачів робити покупки всередині вашого застосунку.

Більшість користувачів не повернуться до вашого продукту, якщо його складно використовувати або він не представляє для них цінності. Це стосується і позитивного враження від вашої сторінки в маркеті додатків.

Завдяки ASO-оптимізації можна створити захопливу історію, використовуючи правильні візуальні креативи та переконливий контент із дослідженням ключових слів, заголовків та опису.

 

App Look

Рис. 3 – Масштаб скриншотів у Google Play та App Store

 

Вам необхідно враховувати специфіку Google Play та App Store у своїй стратегії.

Наприклад, в App Store набагато більшу увагу приділяють галереї знімків екрану — вона займає понад 60% екрану, а в Google Play галереї надається лише 25% екрану. Майте це на увазі, коли ви додаєте текст у свої скриншоти, оскільки менший розмір Google Play означає, що текст часто може бути нечитаним.

4 .

Відгуки та оцінки

Відгуки та оцінки додатків значно впливають на ваш рейтинг та коефіцієнт конверсії. Мобільні маркети хочуть надати своїм клієнтам найкращі пропозиції, і тому рекомендують продукти найвищої якості.

Щоб судити про якість застосунку, найкраще почати з відгуків та оцінок. Вони діють як соціальний доказ якості, демонструючи користувачам, чи допоміг додаток іншим людям, і водночас демонструючи маркетам, що ваш застосунок гідний визнання. Якщо ваша розробка постійно отримує погані відгуки, маркети швидко виключать його зі своїх пропозицій.

Питання, як взагалі отримати ці відгуки? Відмінний спосіб отримати високі оцінки від користувачів — показати їм спливаюче вікно «Оцініть нас» у вашому додатку. Як час, так і повідомлення у вікні важливі для його успіху. Все, що занадто наполегливо або не має сенсу для користувача, швидше за все, відлякає його.

 

App Search

Рис. 4 – Приклад видачі додатків у пошуку

 

Погляньте на зображення вище. Що ви бачите насамперед?

  • Іконка
  • Назва
  • Бренд
  • Рейтинг

Запитайте себе: завантажили б ви додаток з однією зірочкою? Ми можемо зробити припущення, що відповідь негативна.

5 .

Ключові слова

Ключові слова — один з найважливіших факторів ранжування в ASO. Адже за ключовими словами користувачі шукають додатки у пошуковому рядку маркету.

Пошуковий трафік часто є більш цільовим, ніж трафік перегляду в магазинах додатків, що робить цих користувачів найякіснішими. Вони шукатимуть або бренд безпосередньо, або конкретну функцію, сподіваючись знайти оптимальне рішення. У будь-якому випадку їхня присутність підвищує важливість ключових слів в ASO.

Крім того, понад 65% всіх завантажень в App Store припадає на людей, які шукають різні ключові слова. Враховуючи мільйони пошукових запитів, які користувачі використовують кожен день, відсутність згадки про ваш додаток в перших кількох результатах, значно знизить ваші шанси на успіх.

Найкраще обирати ключові слова після дослідження пошукової поведінки, зрозуміло, релевантного вашому додатку. Існують різні інструменти, які можуть допомогти вам у дослідженні ключових слів, такі як Key Collector, Букварікс, Keys.so, Yandex Wordstat Helper, Планувальник ключових слів Google.

6 .

Оновлення версій

Ще одним фактором ранжування в ASO є «свіжість» контенту. Наприклад, оновлений опис додатку отримає підвищення в рейтингу за конкретними ключовими словами, оскільки він нагадує магазинам додатків про свою релевантність. Те саме стосується постійного оновлення вашого застосунку новими функціями, виправлення помилок та інформації. Мобільні маркети не тільки нагадують про вашу актуальність, вони бачать, що ви дбаєте про покращення взаємодії з користувачем.

 

Duolingo

Рис. 5 – Популярний додаток з вивчення англійської мови Duolingo оновлює версії кілька разів на тиждень

 

Більшість експертів з ASO рекомендують часто випускати невеликі оновлення, щоб покращити рейтинг. Це дозволяє їм знати те, що працює, а що ні, а також аналізувати тенденції в галузі.

7 .

Утримання користувачів

Протягом перших 30 днів після кожної установки ваш додаток сканується та відстежується на предмет проблем зі зберіганням. Кількість видалень може негативно позначитися на вашій позиції в маркеті додатків і на ваших шансах потрапити до чартів категорій.

Як ми вже говорили вище, для підтримки високого рейтингу важливо стежити за тим, щоб користувачі не видаляли ваш додаток занадто швидко. Однак це стає особливо важливим, коли ви запустили масштабну рекламну кампанію, відповідно через величезну кількість установок, можлива така ж кількість видалень. Це може призвести до дуже високого рівня відтоку і негативно позначитися на рейтингу вашого додатку.

Як зробити так, щоб користувачі не видаляли ваш додаток занадто швидко?

  1. Пропонуйте безкоштовні функції.
  2. Надайте особливі враження та подарунки протягом перших кількох днів після того, як користувач встановить додаток.
  3. Забезпечте постійну цінність.
  4. Продумайте особливі враження та подарунки – ця стратегія, яка найкраще підходить для мобільних ігор. Однак завжди є можливості для будь-якого типу розробки пропонувати безкоштовні функції та забезпечувати постійну цінність для збільшення показника утримання.

8 .

Локалізація

Переклад вашого додатку та його локалізація для різних країн може підвищити ваші позиції по ASO. Мобільні маркети будуть ранжувати додаток вище в певному регіоні, якщо його було переведено для цих користувачів.

Коефіцієнт конверсії також різко зросте, якщо ви працюватимете над перекладом скриншотів у мобільних маркетах.

 

Uber

Рис. 6 – Uber не використовує універсальну мову для різних регіонів. Додаток локалізовано більш ніж на 15 мов

 

Кожне географічне місце має свої культурні особливості, тому дуже важливо провести окреме дослідження ключових слів, що базується на конкретних характеристиках, тенденціях та мові країни. Правильний підхід може навіть відрізнятися в різних країнах з однією мовою.

9 .

Назва додатку

Оптимізація назви за певним ключовим словом може збільшити кількість звичайних завантажень більш ніж на 10%. Якщо ви прагнете мільйони завантажень, ці 10% можуть змінити правила гри.

У більшості мобільних маркетах є обмеження щодо кількості символів для назви додатку, і вони різняться для кожного. Наприклад, App Store дозволяє використовувати до 30 символів, а Google Play — до 50. Ми рекомендуємо використовувати всі ваші можливості для максимального підвищення рейтингу, якщо ви використовуєте цінні ключові слова з можливістю пошуку.

 

Foto and Video maker

Рис. 7 – Попри унікальну назву додатків, у кожного є ключова фраза «фото або відео редактор».

 

10 .

URL

Додавання основного ключового слова до URL-адреси додатку може вплинути на рейтинг. Це слід враховувати на етапі підготовки до запуску. У Google Play після публікації URL-адреси його не можна оновити.

Отже, рейтинг у мобільному маркеті — це позиція, яку посідає додаток в результатах пошуку та певній категорії. Ми перерахували десять основних факторів ранжування. Найголовніше розуміти, що чим вище рейтинг вашої сторінки в магазинах додатків Google Play й App Store, тим більше завантажень має отримати саме ваш додаток.

More news
Apple Store

Локалі App Store

14 Чер 22
20
Apple Store

Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?

Альона
14 Чер 22
29
Apple Store
Google Play

ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка

Альона
14 Чер 22
35
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені