Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших каналів просування. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки користувальницьких гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram, та інших сервісів, які називаються сім’єю.
Головна незаперечна перевага цієї сімейки — кількість користувачів по всьому світу. Небагато цифр з останнього звіту Facebook за 3 квартал 2021 року:
Активні користувачі в більшості надають дані про своє місцеперебування, вік, стать, сімейне становище, а алгоритми визначають типи пристроїв і, присвоюють, інтереси. Це дає Facebook широкі можливості налаштування точного таргету та охоплення найбільш зацікавлених користувачів.
Перш ніж починати роботу в рекламному кабінеті, вам слід подбати про те, щоб застосунок або гра була доступною для Facebook. Наведені нижче кроки є обов’язковими, оскільки без них неможливо досягти бажаного результату на тому чи іншому етапі налаштування рекламної кампанії. Для виконання цих завдань краще звернутися до розробника самого додатка.
Отже, вам потрібно:
1. Зареєструвати додаток у Facebook for Developers, отримати спеціальний ID, додати окремо утиліти для iOS та Android, і пройти верифікацію.
Рис. 1 – Приклад реєстрації у Facebook for Developers
2. Після цього вам необхідно надати доступ для Bussiness Manager та Ads Manager. Інакше ви просто не побачите свою розробку при налаштуванні реклами.
3. Налаштувати SDK та активувати опцію «відстеження установок».
SDK ― це комплект засобів розробки, який інтегрує додаток або сайт із Facebook. Без SDK, ви не зможете вибрати мету реклами «Установка програми», яка є єдиною потрібною метою при просуванні мобільного додатка. Також SDK дає можливість аналізувати дані про те, як користувачі взаємодіють із вашим додатком.
Рис. 2 – Як виглядає підбірка SDK у Facebook for Developers
Докладніше про налаштування SDK можна прочитати тут.
4. Сформувати диплінки. Це робить вашу рекламу більш точною завдяки конкретизації. Тобто в різних рекламних оголошеннях ви вказуєте конкретне посилання на відповідний розділ, а не додаток в цілому. Наприклад, ви рекламуєте різні акційні тури, і до них ви прикріплюєте різні посилання, щоб, завантаживши додаток, користувач одразу опинився на сторінці того ж туру з реклами, а не на головній сторінці.
Рис. 3 – Приклад використання диплінків
Як додавати диплінки у додатки на iOS та Android, читайте тут.
Виконавши всі описані вище маніпуляції та інтегрувавши ваш додаток у Facebook, можна приступати до створення рекламних кампаній в Ads Manager.
Налаштування будь-якої кампанії починається з грамотної маркетингової стратегії. На цьому етапі ви визначитеся з цілями вашого просування, цільовою аудиторією, на яку буде налаштовано таргет, майданчиками розміщення, ключовими KPI.
Для просування мобільного додатка є 3 цілі:
Рис. 4 – Створення нової кампанії в Ads Manager
Якщо ви тільки-но викотили свій застосунок, то в самих мобільних маркетах у нього низький рейтинг і мало відгуків. Вам потрібно покращити цю ситуацію — для цього обирайте своєю метою «Трафік». Пам’ятайте, що збільшення трафіку не означає зростання кількості завантажень. Трафік означає, що користувач перейде на сторінку додатку в App Store або Google Play.
При виборі між установкою та конверсіями відштовхуйтеся знову-таки від глобальних цілей. Конверсії підійдуть більше, якщо ви зацікавлені щось продати всередині додатку (наприклад: передплата, річний пакет, квитки тощо). В інших випадках ― обирайте метою «Установка додатку».
При виборі цілі нижче вам запропонують два варіанти реклами: автоматизована реклама або ручні налаштування. Краще, звичайно, самостійно займатися налаштуваннями.
Рис. 5 – Вибір мети «Установка додатку»
Особливу увагу при налаштуванні зверніть на такі особливі параметри, характерні лише для просування мобільних додатків:
Всі інші налаштування в групах оголошень та самих оголошеннях не відрізняються від звичайного просування у Facebook: країни, мови, аудиторії, креативи, бюджет. Спробуйте тестувати рекламні оголошення різного формату та під різну аудиторію.
Коли цілі трафіку вже будуть досягнуті, можна натиснути чекбокс у спеціальному полі, і реклама буде показана лише тим, хто вже завантажив додаток. Можливостей в Ads Manager дуже багато — дійте та не бійтеся!
Ми підготували кілька дієвих прийомів, які на підсвідомому рівні (без жартів) впливають на сприйняття реклами. Таким чином користувач під час перегляду вашої реклами:
З першої секунди у користувача з’явиться розуміння, що йдеться саме про пристрій. Якщо його зацікавила тематика додатку, він 100% продовжить перегляд реклами та встановить її.
Рис. 6 – Реклама додатку Airbnb
Недарма ж кажуть, що найефективніший заголовок складається із 4-х слів. У нашому випадку так і має бути. Не намагайтеся в одному рекламному креативі поєднати всі свої пропозиції, акції та бонуси. Тому потрібно створювати групи оголошень і запускати кілька варіантів візуалу з різними посиланнями.
Рис. 7 – Реклама додатку Airbnb
Нехай картинка буде статичною, особливо текст. Адже користувач може і не дочекатися, що текст з’явиться, він просто продовжить скролити свою стрічку. У ваших інтересах зробити так, щоб анімація слугувала «якором уваги», а головна думка завжди залишалася перед очима.
Рис. 8 – Приклад анімованої реклами
При створенні анімації або відео розраховуйте, що понад 15 секунд користувач дивитися не буде, тому найголовніше потрібно показати спочатку, навіть якщо загальний хронометраж відеореклами становить 1 хвилину.
Минули ті часи, коли маркетологи використовували інтригу як тригер, і найголовніше розповідалося наприкінці ролика. Сьогодні ми живемо у часи, коли йде справжня війна за кожну секунду, яку приділить користувач перегляду реклами.
Люди переглядають свої стрічки в соціальних мережах з мобільних пристроїв де завгодно і будь-коли: на парах в університеті, на нудних батьківських зборах, у черзі в лікарні, на роботі. Швидше за все, у них буде вимкнено звук. Розкажіть про свою пропозицію так, щоб користувач почув ваш посил і без увімкненого звуку.
Якщо ви рекламуєте гру ― покажіть процес, захопливий сюжет, та кінцевий результат. Якщо ж ви просуваєте мобільний додаток — покажіть можливості функціоналу, внутрішній інтерфейс, як легко і зрозуміло воно у використанні.
Пам’ятайте, що для кожної вікової групи характерний свій темп, динамічність, кольори та розміри тексту. Молодь зацікавить яскравість і динаміка, для людей середнього віку підійде спокійний темп і практичність, а для людей похилого віку краще вибрати повільне та позитивне.