Facebook Ads
Google Play

Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads

Алена Content Writer
Альона / Content Writer
13 Чер 22
44
реклама мобильного приложения в Facebook Ads

Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших каналів просування. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки користувальницьких гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram, та інших сервісів, які називаються сім’єю.

Головна незаперечна перевага цієї сімейки — кількість користувачів по всьому світу. Небагато цифр з останнього звіту Facebook за 3 квартал 2021 року:

  1. Щодня сервісами сім’ї користуються в середньому 2,81 мільярда людей.
  2. На місяць показник активних користувачів становить 3,58 мільярда.
  3. Дохід від реклами за 3 місяці (липень, серпень, вересень) становив $28,2 млн.

Активні користувачі в більшості надають дані про своє місцеперебування, вік, стать, сімейне становище, а алгоритми визначають типи пристроїв і, присвоюють, інтереси. Це дає Facebook широкі можливості налаштування точного таргету та охоплення найбільш зацікавлених користувачів.

1. Як налаштувати рекламу мобільного додатку у Facebook Ads Manager

Перш ніж починати роботу в рекламному кабінеті, вам слід подбати про те, щоб застосунок або гра була доступною для Facebook. Наведені нижче кроки є обов’язковими, оскільки без них неможливо досягти бажаного результату на тому чи іншому етапі налаштування рекламної кампанії. Для виконання цих завдань краще звернутися до розробника самого додатка.

Отже, вам потрібно:

1. Зареєструвати додаток у Facebook for Developers, отримати спеціальний ID, додати окремо утиліти для iOS та Android, і пройти верифікацію.

 

Facebook for Developers

Рис. 1 – Приклад реєстрації у Facebook for Developers

 

2. Після цього вам необхідно надати доступ для Bussiness Manager та Ads Manager. Інакше ви просто не побачите свою розробку при налаштуванні реклами.

3. Налаштувати SDK та активувати опцію «відстеження установок».

SDK ― це комплект засобів розробки, який інтегрує додаток або сайт із Facebook. Без SDK, ви не зможете вибрати мету реклами «Установка програми», яка є єдиною потрібною метою при просуванні мобільного додатка. Також SDK дає можливість аналізувати дані про те, як користувачі взаємодіють із вашим додатком.

 

SDK в Facebook for Developers

Рис. 2 – Як виглядає підбірка SDK у Facebook for Developers

 

Докладніше про налаштування SDK можна прочитати тут.

4. Сформувати диплінки. Це робить вашу рекламу більш точною завдяки конкретизації. Тобто в різних рекламних оголошеннях ви вказуєте конкретне посилання на відповідний розділ, а не додаток в цілому. Наприклад, ви рекламуєте різні акційні тури, і до них ви прикріплюєте різні посилання, щоб, завантаживши додаток, користувач одразу опинився на сторінці того ж туру з реклами, а не на головній сторінці.

 

diplink

Рис. 3 – Приклад використання диплінків

 

Як додавати диплінки у додатки на iOS та Android, читайте тут.

Виконавши всі описані вище маніпуляції та інтегрувавши ваш додаток у Facebook, можна приступати до створення рекламних кампаній в Ads Manager.

2. Особливості запуску реклами додатків у Facebook Ads Manager

Налаштування будь-якої кампанії починається з грамотної маркетингової стратегії. На цьому етапі ви визначитеся з цілями вашого просування, цільовою аудиторією, на яку буде налаштовано таргет, майданчиками розміщення, ключовими KPI.

Для просування мобільного додатка є 3 цілі:

  • трафік;
  • конверсії;
  • установка додатку.

 

Настройка рекламной кампании

Рис. 4 – Створення нової кампанії в Ads Manager

 

Якщо ви тільки-но викотили свій застосунок, то в самих мобільних маркетах у нього низький рейтинг і мало відгуків. Вам потрібно покращити цю ситуацію — для цього обирайте своєю метою «Трафік». Пам’ятайте, що збільшення трафіку не означає зростання кількості завантажень. Трафік означає, що користувач перейде на сторінку додатку в App Store або Google Play.

При виборі між установкою та конверсіями відштовхуйтеся знову-таки від глобальних цілей. Конверсії підійдуть більше, якщо ви зацікавлені щось продати всередині додатку (наприклад: передплата, річний пакет, квитки тощо). В інших випадках ― обирайте метою «Установка додатку».

При виборі цілі нижче вам запропонують два варіанти реклами: автоматизована реклама або ручні налаштування. Краще, звичайно, самостійно займатися налаштуваннями.

 

Выбор цели

Рис. 5 – Вибір мети «Установка додатку»

 

Особливу увагу при налаштуванні зверніть на такі особливі параметри, характерні лише для просування мобільних додатків:

  • тип мобільного пристрою;
  • швидкість підключення до мережі;
  • кількість натискань на оголошення з мобільними додатками.

Всі інші налаштування в групах оголошень та самих оголошеннях не відрізняються від звичайного просування у Facebook: країни, мови, аудиторії, креативи, бюджет. Спробуйте тестувати рекламні оголошення різного формату та під різну аудиторію.

Коли цілі трафіку вже будуть досягнуті, можна натиснути чекбокс у спеціальному полі, і реклама буде показана лише тим, хто вже завантажив додаток. Можливостей в Ads Manager дуже багато — дійте та не бійтеся!

3. Креативи для таргетованої реклами мобільного додатку

Ми підготували кілька дієвих прийомів, які на підсвідомому рівні (без жартів) впливають на сприйняття реклами. Таким чином користувач під час перегляду вашої реклами:

  1. Зверне на неї увагу.
  2. Ще до перегляду call to action знизу оголошення зрозуміє, що це реклама саме мобільного додатку.
  3. Здійснить дію — завантажить додаток.

Використовуйте вертикальний мокап мобільного телефону

З першої секунди у користувача з’явиться розуміння, що йдеться саме про пристрій. Якщо його зацікавила тематика додатку, він 100% продовжить перегляд реклами та встановить її.

 

Вертикальный мокап

Рис. 6 – Реклама додатку Airbnb

 

Короткий текст

Недарма ж кажуть, що найефективніший заголовок складається із 4-х слів. У нашому випадку так і має бути. Не намагайтеся в одному рекламному креативі поєднати всі свої пропозиції, акції та бонуси. Тому потрібно створювати групи оголошень і запускати кілька варіантів візуалу з різними посиланнями.

 

Реклама приложения Airbnb

Рис. 7 – Реклама додатку Airbnb

 

Додайте на зображення анімацію, але не чіпайте текст

Нехай картинка буде статичною, особливо текст. Адже користувач може і не дочекатися, що текст з’явиться, він просто продовжить скролити свою стрічку. У ваших інтересах зробити так, щоб анімація слугувала «якором уваги», а головна думка завжди залишалася перед очима.

 

Анимированная реклама

Рис. 8 – Приклад анімованої реклами

 

Спочатку найголовніше

При створенні анімації або відео розраховуйте, що понад 15 секунд користувач дивитися не буде, тому найголовніше потрібно показати спочатку, навіть якщо загальний хронометраж відеореклами становить 1 хвилину.

Минули ті часи, коли маркетологи використовували інтригу як тригер, і найголовніше розповідалося наприкінці ролика. Сьогодні ми живемо у часи, коли йде справжня війна за кожну секунду, яку приділить користувач перегляду реклами.

Без звуку

Люди переглядають свої стрічки в соціальних мережах з мобільних пристроїв де завгодно і будь-коли: на парах в університеті, на нудних батьківських зборах, у черзі в лікарні, на роботі. Швидше за все, у них буде вимкнено звук. Розкажіть про свою пропозицію так, щоб користувач почув ваш посил і без увімкненого звуку.

Розповідайте історії

Якщо ви рекламуєте гру ― покажіть процес, захопливий сюжет, та кінцевий результат. Якщо ж ви просуваєте мобільний додаток — покажіть можливості функціоналу, внутрішній інтерфейс, як легко і зрозуміло воно у використанні.

Пам’ятайте, що для кожної вікової групи характерний свій темп, динамічність, кольори та розміри тексту. Молодь зацікавить яскравість і динаміка, для людей середнього віку підійде спокійний темп і практичність, а для людей похилого віку краще вибрати повільне та позитивне.

More news
Apple Store

Локалі App Store

13 Чер 22
20
Apple Store

Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?

Альона
13 Чер 22
29
Apple Store
Google Play

ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка

Альона
13 Чер 22
35
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені