Бажаєте, щоб про вашу розробку говорили ще до її презентації, а користувачі шерили між собою посилання Google Play? Це можливо!
До того ж ви можете запустити окрему рекламну кампанію за допомогою Google Ads, яка вестиме трафік одразу в мобільний маркет. Для цього потрібно за 3-6 тижнів до релізу запустити попередню реєстрацію.
Як це зробити? — Зараз докладно розберемо.
Можливість попередньої реєстрації є лише в Google Play, тобто функція підходить тільки для Android-додатків. До того ж завчасно опублікувати в мобільному маркеті можна лише гру. Хоча в технічній документації Google згадуються і додатки, і ігри, проте функція доступна тільки для ігор.
У Google Play є розділ «Ігри з попередньою реєстрацією», перейшовши в який ви побачите велику добірку різних варіантів. Якщо вибрати одну з них, вам запропонують зареєструватися.
Рис. 1 – Ігри, на які можна зареєструватися в Google Play
Реєстрація — це не великий чекбокс з полями, в яких потрібно вказувати всі свої дані. Реєстрація служить скоріше нагадуванням. Вам запропонують обрати один із двох варіантів:
Рис. 2 – Приклад реєстрації
Після того, як гра буде завантажена в Google Play, користувач отримає повідомлення про можливість її установки. А на тих пристроях, які підтримують таку функцію, застосунок буде встановлено автоматично.
Декілька місяців до презентації дають можливість не просто зібрати ком’юніті зацікавлених користувачів, а й допоможуть розігріти інтерес аудиторії невеликими дозами «спойлерів» про майбутню гру. До того ж у вас є можливість залучати нових користувачів приємними подарунками та бонусами за реєстрацію.
Рис. 3 – Сторінка гри «Дуже дивні справи»
Наприклад, дуже скоро з’явиться гра «Дуже дивні справи» за мотивами однойменного серіалу Netflix. Фанати стрічки чекають на вихід і вже можуть прочитати опис гри, познайомиться з персонажами (в цьому випадку це герої серіалу), подивитися перші огляди.
За кілька місяців попередньої реєстрації ви маєте можливість познайомитися зі своїми користувачами. Наприклад, для вас може стати несподіванкою, що інтерес до гри проявлять мешканці певного регіону чи країни. Тоді ви матимете час підготувати окрему сторінку в маркеті, повністю локалізовану для конкретного регіону.
Рис. 4 – Не локалізована сторінка гри під країни СНД
Регулярно виходячи з користувачами на зв’язок через соціальні мережі або спеціальні майданчики, роблячи подарунки, ви вибудовуєте довірчі стосунки з аудиторією.
Чому? Тому що пошуковий алгоритм індексує метадані будь-якого додатку. Кількість завантажень і постійне використання вашої розробки дає зрозуміти алгоритму, що продукт вартий уваги. Таким чином алгоритм пропонуватиме гру ще більшій кількості користувачів, включатиме її у добірки та рекомендації.
Налаштувати попередню реєстрацію досить легко.
Спочатку запам’ятайте: у вас є 90 днів на попередню реєстрацію, після чого ви повинні завантажити робочу версію гри. Проте ми не рекомендуємо запускати реєстрацію аж на три місяці, оскільки є великий ризик, що аудиторія втратить інтерес.
Також у вас є можливість одночасного запуску попередньої реєстрації лише для 2-х розробок.
1. Перед запуском реєстрації ви повинні підтвердити, що контент вашої гри безпечний для цільової аудиторії.
2. Щоб запустити попередню реєстрацію, потрібно виконати кілька рекомендацій Google.
3. Заповнити сторінку в Google Play з урахуванням усіх рекомендацій щодо ASO. Це означає: опрацювати семантичне ядро та використовувати ключові слова в назві, короткому описі, описі; підготувати яскраву іконку та інформативні скріншоти.
Рис. 5 – Створення додатку в Google Play Console
Рис. 6 – Додавання наборів App Bundle
Важливо! Якщо ви плануєте продавати щось у грі, тоді хоча б один із наборів App Bundle має містити бібліотеку Google Play Платежів.
4. Після цього вам необхідно вказати країни та регіони, в яких буде доступна попередня реєстрація. Додавання країн також робиться на Play Console.
5. На ваше бажання ви можете запропонувати користувачам приємні бонуси за попередню реєстрацію. Це необов’язковий пункт, але поки додаток не вийшов, а ви хочете залучити більше користувачів, краще скористатися такою можливістю і задобрити людей. Це може бути будь-що: безкоштовна підписка на пів року, VIP-пакет, умовні віртуальні гроші на рахунку, і так далі.
Перед настроюванням бонусів за реєстрацію ви повинні знати:
6. Ви можете сміливо запускати попередню реєстрацію та рекламувати гру на всіх майданчиках Google.
Під час попередньої реєстрації ви можете відстежувати популярність вашого продукту в тому чи іншому регіоні, вивчати поведінку користувачів та їх взаємодії, проводити тестування та багато іншого.
Попередня реєстрація Android застосунку в Google Play – чудова можливість звернути увагу на свою розробку і почати активне просування утиліти ще до її релізу!