Google Play

Як налаштувати попередню реєстрацію у Google Play

Алена Content Writer
Альона / Content Writer
15 Чер 22
76
Очень странные дела

Бажаєте, щоб про вашу розробку говорили ще до її презентації, а користувачі шерили між собою посилання Google Play? Це можливо!

До того ж ви можете запустити окрему рекламну кампанію за допомогою Google Ads, яка вестиме трафік одразу в мобільний маркет. Для цього потрібно за 3-6 тижнів до релізу запустити попередню реєстрацію.

Як це зробити? — Зараз докладно розберемо.

Як виглядає попередня реєстрація для користувача?

Можливість попередньої реєстрації є лише в Google Play, тобто функція підходить тільки для Android-додатків. До того ж завчасно опублікувати в мобільному маркеті можна лише гру. Хоча в технічній документації Google згадуються і додатки, і ігри, проте функція доступна тільки для ігор.

У Google Play є розділ «Ігри з попередньою реєстрацією», перейшовши в який ви побачите велику добірку різних варіантів. Якщо вибрати одну з них, вам запропонують зареєструватися.

Предрегистрация игр

Рис. 1 – Ігри, на які можна зареєструватися в Google Play

Реєстрація — це не великий чекбокс з полями, в яких потрібно вказувати всі свої дані. Реєстрація служить скоріше нагадуванням. Вам запропонують обрати один із двох варіантів:

  • повідомити про вихід гри;
  • встановити при появі.

Предрегистрация игр

Рис. 2 – Приклад реєстрації

Після того, як гра буде завантажена в Google Play, користувач отримає повідомлення про можливість її установки. А на тих пристроях, які підтримують таку функцію, застосунок буде встановлено ​​автоматично.

Для чого потрібна попередня реєстрація?

1 .
Інтерес до продукту.

Декілька місяців до презентації дають можливість не просто зібрати ком’юніті зацікавлених користувачів, а й допоможуть розігріти інтерес аудиторії невеликими дозами «спойлерів» про майбутню гру. До того ж у вас є можливість залучати нових користувачів приємними подарунками та бонусами за реєстрацію.

Stranger Things

Рис. 3 – Сторінка гри «Дуже дивні справи»

Наприклад, дуже скоро з’явиться гра «Дуже дивні справи» за мотивами однойменного серіалу Netflix. Фанати стрічки чекають на вихід і вже можуть прочитати опис гри, познайомиться з персонажами (в цьому випадку це герої серіалу), подивитися перші огляди.

2 .
Взаємини з користувачем.

За кілька місяців попередньої реєстрації ви маєте можливість познайомитися зі своїми користувачами. Наприклад, для вас може стати несподіванкою, що інтерес до гри проявлять мешканці певного регіону чи країни. Тоді ви матимете час підготувати окрему сторінку в маркеті, повністю локалізовану для конкретного регіону.

FFVII THE FIRST SOLDIER

Рис. 4 – Не локалізована сторінка гри під країни СНД

Регулярно виходячи з користувачами на зв’язок через соціальні мережі або спеціальні майданчики, роблячи подарунки, ви вибудовуєте довірчі стосунки з аудиторією.

3 .
Топ у категорії та перші місця у пошуковій видачі.

Чому? Тому що пошуковий алгоритм індексує метадані будь-якого додатку. Кількість завантажень і постійне використання вашої розробки дає зрозуміти алгоритму, що продукт вартий уваги. Таким чином алгоритм пропонуватиме гру ще більшій кількості користувачів, включатиме її у добірки та рекомендації.

Як налаштувати реєстрацію Google Play?

Налаштувати попередню реєстрацію досить легко.

Спочатку запам’ятайте: у вас є 90 днів на попередню реєстрацію, після чого ви повинні завантажити робочу версію гри. Проте ми не рекомендуємо запускати реєстрацію аж на три місяці, оскільки є великий ризик, що аудиторія втратить інтерес.

Також у вас є можливість одночасного запуску попередньої реєстрації лише для 2-х розробок.

1. Перед запуском реєстрації ви повинні підтвердити, що контент вашої гри безпечний для цільової аудиторії.

2. Щоб запустити попередню реєстрацію, потрібно виконати кілька рекомендацій Google.

3. Заповнити сторінку в Google Play з урахуванням усіх рекомендацій щодо ASO. Це означає: опрацювати семантичне ядро та використовувати ключові слова в назві, короткому описі, описі; підготувати яскраву іконку та інформативні скріншоти.
 
Google Play Console

Рис. 5 – Створення додатку в Google Play Console

 

  • Додати можливість автоматичного встановлення додатку. Під час додавання можливості ви повинні вказати, чи є у грі реклама, а також чи можна там купувати.
  • Продумати як залучати трафік на сторінку. Наприклад, розмістити на сторінці посилання у соціальних мережах.
  • Використовувати спеціальний значок попередньої реєстрації. Значок є дуже корисним інструментом для зовнішніх сайтів. Так, користувачі можуть оформляти реєстрацію прямо на тому майданчику, де вони знаходяться.
  1. Далі потрібно додати пристрої, для яких буде можлива попередня реєстрація. Допоможуть у цьому набори App Bundle, які можна завантажити у Play Console.

 
App Bundle

Рис. 6 – Додавання наборів App Bundle

 
Важливо! Якщо ви плануєте продавати щось у грі, тоді хоча б один із наборів App Bundle має містити бібліотеку Google Play Платежів.

4. Після цього вам необхідно вказати країни та регіони, в яких буде доступна попередня реєстрація. Додавання країн також робиться на Play Console.

5. На ваше бажання ви можете запропонувати користувачам приємні бонуси за попередню реєстрацію. Це необов’язковий пункт, але поки додаток не вийшов, а ви хочете залучити більше користувачів, краще скористатися такою можливістю і задобрити людей. Це може бути будь-що: безкоштовна підписка на пів року, VIP-пакет, умовні віртуальні гроші на рахунку, і так далі.

Перед настроюванням бонусів за реєстрацію ви повинні знати:

  • ви можете створити лише один бонус на час кампанії попередньої реєстрації;
  • ви не зможете його змінити;
  • ви не зможете його видалити;
  • ви зможете відключити та заново включити видачу бонусів вже після завершення попередньої реєстрації;
  • бонусом може бути лише активний контент усередині додатку.

6. Ви можете сміливо запускати попередню реєстрацію та рекламувати гру на всіх майданчиках Google.

Під час попередньої реєстрації ви можете відстежувати популярність вашого продукту в тому чи іншому регіоні, вивчати поведінку користувачів та їх взаємодії, проводити тестування та багато іншого.

Попередня реєстрація Android застосунку в Google Play – чудова можливість звернути увагу на свою розробку і почати активне просування утиліти ще до її релізу!

More news
Apple Store
Google Play

Гайд щодо App Store Optimization у 2024 році

Катерина
15 Чер 22
44
Apple Store
Google Play

Локалізація мобільного застосунка в Google Play та App Store: у чому відмінність?

Альона
15 Чер 22
393
Apple Store

Локалі App Store

Альона
15 Чер 22
245
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені