Google Play

Fruit Ninja
Apple Store
Google Play

Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку

Альона
16 Чер 22
17
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
Apple Store
Google Play

Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play

Альона
14 Чер 22
17
ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.
Facebook Ads
Google Play

Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads

Альона
13 Чер 22
44
Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram та інших.
Универсальные кампании для приложений
Apple Store
Google Play

Як налаштувати рекламу в Google Ads для мобільного додатку на iOS та Android: покрокова інструкція

Альона
12 Чер 22
17
Google ― найпотужніша пошукова система, яка обробляє понад 40 тисяч запитів за секунду, а це означає, що на день користувачі сайту звертаються до пошуку 3,5 мільярда разів. Пошуковий алгоритм сканує інформацію, що знаходиться в мережі, та видає релевантні запитам користувачів результати.
Apple Store
Google Play

Як налаштувати рекламу в App Store: чек-лист із запуску кампанії Apple Search Ads

Альона
11 Чер 22
25
Для просування мобільного додатку або гри в мобільному маркеті App Store не завжди достатньо оптимізації метаданих. Рано чи пізно ви замислитеся про більш швидке і ефективне просування — рекламу, а єдиною можливістю рекламувати свою утиліту в сторі буде Apple Search Ads.
Heroes Charge
Apple Store
Google Play
Google Play

Локалізація додатків: як охопити більше користувачів в одній країні?

Олена
11 Чер 22
9
Робота з локалями — це важливий елемент розвитку кожної мобільної розробки, оскільки йдеться про вихід нових ринків у нових країнах. Проробляючи локалі в Google Play і App Store, та оптимізуючи дані, у вашої програми зросте кількість пошукових запитів та збільшиться кількість встановлень.
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені