Локалізація мобільного застосунка в Google Play та App Store: у чому відмінність?
393
Локалізація сторінки мобільного застосунку в магазинах Google Play та App Store – чудова можливість розширити географію користувачів та збільшити кількість завантажень.
Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку
87
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play
154
ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.
Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads
122
Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram та інших.
Як налаштувати рекламу в Google Ads для мобільного додатку на iOS та Android: покрокова інструкція
128
Google ― найпотужніша пошукова система, яка обробляє понад 40 тисяч запитів за секунду, а це означає, що на день користувачі сайту звертаються до пошуку 3,5 мільярда разів. Пошуковий алгоритм сканує інформацію, що знаходиться в мережі, та видає релевантні запитам користувачів результати.
Як налаштувати рекламу в App Store: чек-лист із запуску кампанії Apple Search Ads
77
Для просування мобільного додатку або гри в мобільному маркеті App Store не завжди достатньо оптимізації метаданих. Рано чи пізно ви замислитеся про більш швидке і ефективне просування — рекламу, а єдиною можливістю рекламувати свою утиліту в сторі буде Apple Search Ads.