Apple Store

Универсальные кампании для приложений
Apple Store
Google Play

Як налаштувати рекламу в Google Ads для мобільного додатку на iOS та Android: покрокова інструкція

Альона
12 Чер 22
128
Google ― найпотужніша пошукова система, яка обробляє понад 40 тисяч запитів за секунду, а це означає, що на день користувачі сайту звертаються до пошуку 3,5 мільярда разів. Пошуковий алгоритм сканує інформацію, що знаходиться в мережі, та видає релевантні запитам користувачів результати.
Apple Store
Google Play

Як налаштувати рекламу в App Store: чек-лист із запуску кампанії Apple Search Ads

Альона
11 Чер 22
77
Для просування мобільного додатку або гри в мобільному маркеті App Store не завжди достатньо оптимізації метаданих. Рано чи пізно ви замислитеся про більш швидке і ефективне просування — рекламу, а єдиною можливістю рекламувати свою утиліту в сторі буде Apple Search Ads.
Apple Store
Google Play
Google Play

Локалізація додатків: як охопити більше користувачів в одній країні?

Олена
11 Чер 22
136
Робота з локалями — це важливий елемент розвитку кожної мобільної розробки, оскільки йдеться про вихід нових ринків у нових країнах. Проробляючи локалі в Google Play і App Store, та оптимізуючи дані, у вашої програми зросте кількість пошукових запитів та збільшиться кількість встановлень.
ASO оптимизация игры
Apple Store
Google Play

ASO-оптимізація гри в App Store та Google Play. З чого почати?

Альона
10 Чер 22
109
ASO ― це комплекс інструментів та дій, які спрямовані на просування гри або мобільного додатку всередині App Store та Google Play. ASO-оптимізація передбачає роботу над сторінкою вашого товару в маркеті. То з чого ж починати оптимізацію?
1 2
Стежте за нами

    2021 Всі права захищені