Що змінилося в App Store з виходом iOS 15 та як це вплине на ASO?
29
Абсолютно всі продукти Apple пов'язані між собою операційною системою iOS. Саме про неї компанія найбільше розповідає у ЗМІ та саме її рекламує. Якщо користувач не встановить оновлення останньої версії на своєму девайсі, він не отримає останні фічі, над якими працювала величезна команда розробників Apple.
ТОП-5 помилок ASO-оптимізації мобільного додатка
35
App Store та Google Play на сьогодні – важливий маркетинговий канал мобільних продуктів. Якщо ви розробник або видавець мобільного додатка, подумайте про правильність обраної стратегії просування в даному каналі, можливо, вам вдасться не допускати помилки від початку просування.
Сезонне ASO: як збільшити кількість завантажень мобільного додатку
17
ASO-оптимізація мобільного додатку є частиною комплексної маркетингової стратегії. У маркетингу є таке поняття, як сезонність, від якого залежить рівень продажів у певну пору року. У випадку з мобільною розробкою рівень установок і покупок всередині програми або ігри.
Як налаштувати попередню реєстрацію у Google Play
13
Бажаєте, щоб про вашу розробку говорили ще до її презентації, а користувачі шерили між собою посилання Google Play? До того ж ви можете запустити окрему рекламну кампанію за допомогою Google Ads, яка вестиме трафік одразу в мобільний маркет.
Основні фактори ранжування мобільних додатків в App Store та Google Play
17
ASO-оптимізація спрямована на підвищення видимості мобільного додатка та його просування усередині маркетів App Store та Google Play. Працюючи над оптимізацією, фахівець керується не своєю уявою, а знаннями про алгоритми сервісів та фактори, які беруть участь у ранжуванні.
Як просувати мобільні додатки за допомогою Facebook Ads
44
Реклама мобільних додатків у соціальних мережах вважається однією з найефективніших. Facebook ― вже давно не просто соціальна мережа, яка бере початок у гуртожитку Гарварда, а платформа, яка складається з низки гігантів: Facebook, Messenger, WhatsApp та Instagram та інших.