Apple Search Ads

Apple Search Ads (ASA) — це єдиний інструмент для реклами додатків iOS безпосередньо в App Store. Працює реклама за принципом пошуку найрелевантніших ключових слів. Показ рекламних оголошень складає основі аукціону ставок. На успішність впливають:
  • сума ставки;
  • релевантність мобільного додатка запиту користувача.
Алгоритм App Store формує рекламне оголошення автоматично на основі інформації про застосунок. Тому потрібна ASO-оптимізація. Під час розробки ASO наша команда завжди приділяє особливу увагу тим полям, які індексуються пошуком. А саме: назвою, підзаголовком та описом.

Обговорити просування

    Оставляя заявку, вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности

    Переваги Apple Search Ads

    1
    Текстовая оптимизация

    Ефективний канал просування

    2
    !!

    Зрозумілі пошукові алгоритми

    3
    ! Визуальная оптимизация

    Якісний трафік

    4
    ! А/В Тестирование

    Низька вартість залучення

    5

    Високі показники конверсії

    Чому потрібно використовувати рекламу Apple Search

    Підвищиться видимість вашого застосунку

    • ASA — ефективний канал залучення користувачів, який дає 50% конверсій. Такі дані надає сама платформа Apple Search Ads за результатами дослідження пошуку у всіх країнах та регіонах, де вона доступна, у 2020 році.
    • За даними Apple, 65% встановлень здійснюється завдяки пошуку. Найчастіше користувачі вказують у пошуковому рядку короткий запит, який описує їх потребу (погода, підготовка до ЗНО, доставлення квітів).
    • Використовуючи семантичне ядро та ключові запити у назві, підзаголовку та описі, ми допомагаємо пошуковим системам побачити вас. З показом реклами в Apple Search Ads ваш цільовий користувач зможе знайти вас щодо свого питання.

    YouTube

    Збільшиться обсяг трафіку

    Apple Search Ads

    • Якщо порівнювати рекламу в App Store з рекламою в Facebook, кількість завантажень з реклами мобільного додатка в App Store буде в рази більше. Подумайте самі: користувач зайшов у маркет з конкретною метою, ввів свій запит і побачив результат пошукової видачі з десятком додатків, а ви на першому місці.
    • У Facebook же відбувається навпаки, оскільки реклама показується в загальній стрічці і користувач може не просто перегорнути оголошення, йому взагалі не потрібен ваш застосунок.

    Вийде залучити мотивовану аудиторію

    • Користувач вже шукає ваш застосунок, він прийшов в магазин з конкретною метою. Налаштування ASA допоможе виділити з десятка застосунків найбільш слушний, і ми знаємо, як правильно налаштовувати та вести рекламні кампанії apple.
    • Вибравши в налаштуваннях функцію pre-order, застосунок стане доступним для користувачів на замовлення. Таким чином, до офіційного релізу вже будуть люди, які чекають на вихід вашого застосунку. До того ж якщо застосунок виявиться популярним, на нього звернуть увагу редактори App Store і ви точно потрапите до рубрики «Рекомендації».

    Apple Search Ads pre-order

    Який план робіт з пошуковою рекламою Apple?

    Проводимо аудит застосунка. Це допомагає нам зафіксувати всі показники на старті просування мобільного додатка.

    Розробляємо стратегію. Комплексна стратегія просування допоможе визначитися з цілями та завданнями, ЦА та ключовими KPI.

    Опрацьовуємо семантичне ядро. Завдяки семантичному ядру ми виділимо найактуальніші ключові запити для оптимізації метаданих.

    Оптимізуємо метадані. Ми готуємо текстові метадані та графічні елементи, виходячи з опрацьованих ключовиків.

    Готуємо рекламний кабінет. На основі аналізу ніші ми готуємо кабінет, аудиторії, оптимізуємо бюджети та ставки.

    Запускаємо рекламну кампанію. Ми повинні бути на 100% впевнені у правильно підібраних та оптимізованих даних для запуску.

    Аналізуємо та коригуємо дані. Завдяки тестуванню ми побачимо перші результати, проаналізуємо та доопрацюємо обрану стратегію.

    Ви готові обговорити проєкт?

    Залишайте заявку та наш співробітник зв'яжеться з вами для уточнення деталей!

    Відправити заявку


    Стежте за нами

      2021 Всі права захищені