App
store

ASO (App Store Optimization) — це цілий комплекс інструментів та методів, які спрямовані на успішне просування застосунка в app store.

65% користувачів сервісу знаходять і завантажують потрібний їм застосунок або гру саме за пошуковим запитом. Бажаєте, щоб ваш додаток для ios був першим у пошуковій видачі? Просування в appstore за допомогою ASO – надійний та перевірений інструмент, який гарантовано дасть результати.

Що дасть АSО-просування від aso.ua? 

  • Перше місце у пошуковій видачі. 
  • Зростання органічного трафіку. 
  • Збільшення кількості завантажень.
  • Покращення показника конверсії застосунку.
  • Підвищення впізнаваності бренду. 
  • Лояльність постійних користувачів.

Обговорити просування

    Залишаючи заявку, ви погоджуєтеся з політикою конфиденційності

    Етапи оптимізації

    Текстова оптимізація

    Назва, підзаголовок, опис застосунка

    Розкрутка ios додатків починається з опрацювання семантичного ядра. Найбільш високочастотні ключові запити будуть використані в головних метаданих застосунка: назві, підзаголовку, описі та полі keywords.

    Назва застосунку в App Store індексується пошуковими системами, тому вона має бути простою і зрозумілою. Для назви грає роль порядок слів, тоді як особливостей граматика немає. Ці аспекти ми враховуємо для прокручування застосунку в App Store. Підзаголовок в додатку app store також індексується системами й він повинен продовжувати основну думку з назви. Поле ключових слів доступне тільки в App Store, і це величезна конкурентна перевага при розкручуванні ігор в appstore.

    Опис в App Store застосунку зображується у вигляді 2-3 абзаців. Працюючи з описом, ми розділяємо текст тематично на блоки та списки, щоб його було легко сприймати. Важливо розповісти про функціонал і переваги, можливості та фічі, поділитися нагородами та досягненнями, запропонувати інші застосунки розробника.

    App Store

    Візуальна оптимізація

    App Store

    Значок та скріншоти. Відгуки та рейтинг

    Візуальна складова має бути інформативною. Дивлячись на іконки застосунків у загальному списку пошукової видачі, в користувача має виникнути асоціація з його запитом. Також іконка має бути незабутньою. Скріншоти подібно до опису зображають заявлений функціонал мобільного додатка. На етапі перегляду скріншотів користувач розуміє, чи зручний для нього представлений функціонал, чи зможе він ним користуватися.

    В App Store відгуки не індексуються, але вони важливі для користувачів. Чим більше позитивних оцінок та відгуків, тим більший рівень довіри до утиліти в очах у користувачів. У яблучному маркеті дуже важливу роль відіграє рейтинг унікальних завантажень, а відгуки, своєю чергою, впливають на нових користувачів та виведення застосунку у топ.

    Тільки в App Store є можливість описувати історію змін та оновлень кожної версії. Завдяки цьому полю необов’язково витрачати символи у полі опису. Користувачі люблять, коли дбають про них. Регулярні апдейти в цьому випадку і є та сама турбота.

    А/В Тестування

    Просування застосунку appstore вимагає тестування. Тестування перед релізом app store додатка допоможе зібрати портрет реальних користувачів, яким цікавий продукт, отримати перший фідбек і, по можливості, виправити баги. Тестування кожної версії підтверджує чи заперечує гіпотезу, яку команда визначила на старті роботи.

    Розкрутка застосунку iOS в App Store – процес не швидкий, і потрібно розуміти, що це комплексна щоденна робота. Неможливо завантажити застосунок в магазин з найменуванням більше 4-х мільйонів позицій, і чекати, що користувачі самі його знайдуть. Проте ASO-оптимізація – незамінна частина процесу просування мобільного додатка на ios. Особливо вона важлива на старті запуску продукту (гри або мобільного додатка), надалі завдяки інструментам аналітики, оптимізація буде доречна при кожному оновленні версії.

    App Store

    Який план роботи із проєктом?

    Проводимо аудит застосунка. Це допомагає нам зафіксувати всі показники на старті просування мобільного додатку.

    Досліджуємо нішу та конкурентів. Аналіз ніші включає якісні та кількісні показники ефективності певної категорії.

    Розробляємо стратегію. Комплексна стратегія просування допоможе визначитися з цілями та завданнями, ЦА та ключовими KPI.

    Опрацьовуємо семантичне ядро. Завдяки семантичному ядру ми виділимо найактуальніші ключові запити для оптимізації метаданих.

    Оптимізуємо метадані. Ми готуємо текстові метадані та графічні елементи, виходячи з опрацьованих ключовиків.

    Аналізуємо метрики KPI. Завдяки тестуванню ми побачимо перші результати, проаналізуємо та доопрацюємо обрану стратегію.

    Готуємо звітність. Ми на зв'язку 24/7. Регулярна звітність про виконану роботу вважаємо запорукою довгих та довірчих відносин.

    Ви готові обговорити проєкт?

    Залишайте заявку та наш співробітник зв'яжеться з вами для уточнення деталей!

    Відправити заявку


    Стежте за нами

      2021 Всі права захищені